سریال و انمیشن

معرفی سریال خانواده زیبای من ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال خانواده زیبای من ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال خانواده زیبای من ؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال خانواده زیبای من محصول کشور ترکیه است و در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال Benim Güzel Ailem آشنا شویم.

ژانر سریال خانواده زیبای من خانوادگی، کمدی و رمانتیک است. سعدالله چلن (Sadullah Çelen) کارگردانی این سریال را که داستان آن بر اساس سریال Once Again محصول سال 2020 کشور کره جنوبی است بر عهده داشته است. اردال اوزیاغجیلار، سرای گُزلِر، اونور بولدو، ملیس باباداغ و آیکان کوپتور بعضی از بازیگران سریال ترکی خانواده زیبای من هستند.

زمان پخش سریال خانواده زیبای من اولین بار در تاریخ 21 ژوئن 2023 برابر با 31 خرداد 1402 از شبکه TRT 1 بود و پخش آن همچنان ادامه دارد. تعداد قسمت های سریال خانواده زیبای من که تا تاریخ 30 آگوست 2023 برابر با 8 شهریور 1402 منتشر شده است 10 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود دو ساعت است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی سریال Benim Güzel Ailem خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان، بازیگران و نقدهای این سریال صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان سریال خانواده زیبای من

سریال ترکی خانواده زیبای من

به طور خلاصه سریال خانواده زیبای من سه نسل مختلف را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد و به بررسی ارزش‌های گذشته و تقاضاهای در حال تغییر نسل جدید و ساختار خانوادگی در ترکیه امروزی می‌پردازد. این سریال داستان یک خانواده پرجمعیت از طبقه متوسط ​​را دنبال می‌کند که با سنت‌های خود و یکدیگر مرتبط هستند و سعی می‌کنند نهاد خانواده را زنده نگه دارند.

کنان و راسیم والدین خانواده آکیول هستند و چهار فرزند و سه نوه دارند. آن‌ها در یکی از محله‌های استانبول زندگی می‌کنند که فرهنگ محلی و بافت تاریخی خود را حفظ کرده است و یک نانوایی در همان محله دارند که از آن امرار معاش می‌کنند. بیش از چهار دهه از آغاز زندگی مشترک آن دو می‌گذرد اما ازدواج فرزندان آن‌ها ناموفق بوده است و ناگهان همه بچه‌ها به خانه والدین خود برمی‌گردند. در حالی که خانواده آکیول سعی می‌کنند با مشکلات کنار بیایند کوچکترین دختر خانواده تصمیم به ازدواج می‌گیرد. برای ادامه داستان می‌توانید به تماشای سریال Benim Güzel Ailem بپردازید.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال خانواده زیبای من و نقش آن‌ها

در این بخش از این مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های سریال خانواده زیبای من آشنا خواهیم شد. همچنین نام‌های بعضی از بازیگران دیگر این سریال را همراه با نام کاراکتری که نقشش را بازی کرده‌اند بیان خواهیم کرد.

اردال اُزیاغجیلار در نقش راسیم آکیول

سریال Benim Güzel Ailem

اردال اُزیاغجیلار (Erdal Özyağcılar) یک بازیگر تئاتر، تلویزیون و فیلم اهل ترکیه است که در تاریخ 4 آگوست 1948 برابر با 13 مرداد 1327 متولد شد. او برنده 5 جایزه و کاندید دریافت 3 جایزه شده است. او در فیلم و سریال‌های مختلفی بازی کرده است که از جمله آن‌ها دو سریال Yabancı Damat و Elveda Rumeli را می‌توان نام برد. اردال اُزیاغجیلار در سریال خانواده زیبای من در نقش کاراکتر راسیم آکیول (Rasim Akyol) حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

سرای گُزلِر در نقش کنان آکیول

بررسی سریال خانواده زیبای من

سرای گُزلِر (Seray Gözler) یک بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ترکیه است که در تاریخ 27 سپتامبر 1961 برابر با 5 مهر 1340 در آدانا (Adana) متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان Elimi Bırakma محصول سال 2018 و Güzel Günler محصول سال 2022 را نام برد. سرای گُزلِر در سریال ترکی خانواده زیبای من ایفای نقش کاراکتر کنان آکیول (Canan Akyol) را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

اونور بولدو در نقش فردی آکیول

معرفی سریال Benim Güzel Ailem

اونور بولدو (Onur Buldu) یک بازیگر تئاتر، تلویزیون و فیلم است که در تاریخ 4 آگوست 1982 برابر با 13 مرداد 1361 در ازمیر (İzmir) در ترکیه متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان دو سریال İlginç Bazı Olaylar محصول سال 2021 و O Ses Türkiye Yılbaşı Özel محصول سال 2022 و فیلم Tebessüm محصول سال 2023 را نام برد. اونور بولدو در سریال Benim Güzel Ailem در نقش کاراکتر فردی آکیول (Ferdi Akyol) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

ملیس باباداغ در نقش اُزنور آکیول

داستان سریال خانواده زیبای من

ملیس باباداغ (Melis Babadağ) یک بازیگر اهل ترکیه است که در تاریخ 17 ژانویه 1984 برابر با 27 دی 1362 در آنکارا (Ankara) متولد و در آدانا بزرگ شد. او در آثاری از جمله Oğlan Bizim Kız Bizim محصول سال 2016 و Çağırırsan Gelir محصول سال 2020 و Aşk Çağırırsan Gelir محصول سال 2022 بازی کرده است. ملیس باباداغ در سریال ترکی خانواده زیبای من در نقش کاراکتر اُزنور آکیول (Öznur Akyol) حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

آیکان کوپتور در نقش دنیز آکیول ایلهان

بازیگران سریال خانواده زیبای من

آیکان کوپتور (Aycan Koptur) یک هنرپیشه و کارگردان اهل ترکیه است که در تاریخ 24 فوریه 1994 برابر با 5 اسفند 1372 در آنتالیا (Antalya) متولد شد. او در سه فیلم Yol Arkadasim 2 محصول سال 2018 و Cinayet Süsü محصول سال 2019 و The Nightingale of Bursa محصول سال 2023 بازی کرده است. آیکان کوپتور در سریال خانواده زیبای من در نقش کاراکتر دنیز آکیول ایلهان (Deniz Akyol İlhan) حضور داشته است.

نام‌های بعضی از بازیگران دیگر سریال Benim Güzel Ailem عبارت‌اند از:

  • باریش ییلدیز (Barış Yıldız) در نقش کان ایلهان (Kaan İlhan)
  • اردم آکاکچه (Erdem Akakçe) در نقش ندیم تیتیزل (Nedim Titizel)
  • ملتم پامیرتان (Meltem Pamirtan) در نقش دریا تیتیزل (Derya Titizel)

نقد سریال خانواده زیبای من و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال خانواده زیبای من و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال در سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی نمره 5.5 از 10 را به دست آورده است. البته تعداد کاربرانی که تا الان در این سایت به این سریال نمره داده‌اند کمتر از صد نفر بوده است. علاوه بر این تا الان نقدهای زیادی در مورد سریال Benim Güzel Ailem موجود نیست. بعضی از کاربران بازی گروه بازیگران این سریال و پرداختن داستان آن به موضوع خانواده را تحسین کرده‌اند. بعضی از بینندگان دیگر سریال خانواده زیبای من در نقدهای خود به طولانی بودن مدت هر قسمت این سریال اشاره کرده‌اند.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی سریال خانواده زیبای من پرداختیم و در مورد داستان و بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر به تماشای سریال‌‌های خانوادگی و رمانتیک علاقه دارید و با وجود این که این سریال نمره کمی به دست آورده است می‌خواهید بیشتر با داستان و شخصیت‌های آن آشنا شوید می‌توانید دانلود سریال Benim Güzel Ailem را شروع کنید.

همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد سریال خانواده زیبای من و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر سریال جدیدی دیده‌اید که به دیگران نیز توصیه می‌کنید آن را تماشا کنند، می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا